Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Elina0700 - 2 mars 2015 19:43

Hej!

Ledsen att jag inte skrivit på några dagar men det är ju som ni vet så många prov och så på gång så jag hinner inte riktigt. Men ska skriva lite mer när jag inte har så mycket prov och kommer kanske skriva i helgen och inte så mycket i veckan. Nästa vecka är det ju prao så då kommer jag nog inte skriva nånting men aja...

Nä måste äta kvällsmacka nu!


Pöss o Kräm,

Elina<3<3

Av Elina0700 - 2 mars 2015 19:17

Tjenare, nu har jag fått mitt valv på Gringotts och köpt allt skolmaterial som jag behöver för mitt år på Hogwarts men en sak som var lite sorgligt var att jag inte kunde hitta "dragonhide protective gloves" som det heter någonstans!! Så jag kom inte med i Örtlära klassen för igår var sista dagen att köpa sitt material...

Förresten jag har kommit med i klasserna:

  • Trollformellära
  • Försvar mot svartkonster
  • Skötsel och vård av magiska djur
  • Förvandlingskonst

Så det ska bli kul!


Förresten så har jag ju bett om att få lägga till Trolldryckslära så hoppas att det går bra.

Nu väntar jag bara på min sorteringsquiz som ska sortera mig in i ett elevhem, det stod att det kunda ta några veckor ;( Inte kul...

Men ni vet hur man säger: "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge." Men vet ni vad? DE LJUGER!

Nä, nu ska jag äta kvällsmacka och så ska jag sova! 


Godnatt allihop! Sov gott. Baiiii!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det här är mitt liv på myHogwarts!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards